Som, som, sommaren.

1kommentarer




Idag i skolan har det varit lugnt. Tittat på film och spelat brännboll.
Fick även veta betyg i lite ämnen, och jag kommer få MVG i alla fyra SO-ämnen och i svenska! Jag är så stolt över mig själv haha.
Känner att allt pluggande blev värt det, speciellt i SO där jag var osäker på om jag skulle höja mitt VG eller inte, men som sagt sagt så är jag stolt över mig själv och asglad!

Efter skolan så åkte jag in till stan och mötte Alice och Johanna.
Alice åkte hem på engång, men jag och johanna gick ett tag.
Jag fick med mig en råndig/prickig bikini hem och ett vitt tublinne. Letade efter en skolavslutningsklänning, men hittade ingen, så nu lär jag åka in till valbo nästa vecka och leta vidare.

1 kommentarer

Emma 16 & mamma

26 May 2011 20:36

Känner likadant med betygen. Visst känns det bra trots allt när man höjer sig i något ämne. Allt slit ger äntligen resultat! :)

Kommentera

Publiceras ej