Inget med oss är svart eller vitt

0kommentarer


Hola! Igår på kvällen blev det att jag var med Gustav och sa hejdå till han som åkt iväg på militären idag. Känns tråkigt att han åker men är ändå glad för hans skull. Sedan efter det mötte jag upp Alice för en kvällsfika! Känns nästan som det blivit standard för oss på söndagar haha.

Idag däremot så har jag jobbat hela dagen. Kändes skönt att få jobba igen då jag knappt fått några jobbtider denna månad, även om det kändes surt att kliva upp och ta bussen fem i sju på morgonen... Är så van vid att sova bort dagarna nu då jag inte haft särskilt myket för mig haha!
Ikväll så ska jag plugga igen. Har en bok jag behöver läsa ut till skolan tills imorgon, så blir väl ett varmt bad tillsammans med den boken om jag känner mig själv rätt. 

Min otroligt "såsiga" tallrik igårkväll på fiket haha

Kommentera

Publiceras ej