Work work work

0kommentarer


Hola! Igår var jag med Guina på kvällen efter vi båda jobbat. Vi drog på en förfest på kvällen vilket var kul! Jag åkte dock hem så jag var hemma innan tolv då jag jobbat hela dagen idag. Hotellet är fullsatt så har varit mycket att göra hela dagen. Blir extra slut när jag jobbat frukost innan jag börjar på städ med,  även om det bara är 2-3 timmar extra liksom. Crazy...
Hur som helst! Imorgon väntar en ny jobbdag som garanterat kommer bli mycket värre än denna dag då vi är så få som jobbar, så har krypt ner i sängen nu för lite tv tittande innan jag måste försöka sova då jag jobbar på två avdelningar igen då. Hoppas ni andra får en lite roligare lördag än mig haha!

Dagens lunch! Standard på helgerna med fika och frukt då själva "maten" sällan är en höjdare då haha

Kommentera

Publiceras ej